اس ام اس سرکاری
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

دلت همچون باران است و دلم همچون کویر و میدانی که کویر بی باران زندست پس برو بمیر !

قد تموم گلها خدا قد تموم عاشقا قد شب قد دعا قد دلهای باصفا قد من قد خودت قد کدوم بلندتره؟!

ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ چی فکر کردی؟ زبونم بند اومد. خواستم بگم ماچاکرتیم!!!

وقتی اومدم چنان حالتو میگیرم که نفست بند بیاد و از ترس پاهات بلرزه همچنین آبروت رو میبرم که نتونی سرتو بالا بیاری....
منم قبض موبایل

مشترک گرامي به دليل نداشتن حضورذهن ازسرکارگذاشتن شما معذوريم

امروز روز جهانی خوش تیپ ترین آدم دنیاست، که به تو هیچ ربطی نداره! ‎

گه من لیلی باشم تو مجنون،من شیرین باشم تو فرهاد،من نرگس باشم تو سام،من حوا بشم تو عمرا آدم بشی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 528
بازدید کل : 703420
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما